Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

ΩΡΑ ΓΙΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΤΕΛΟ

οι άλλοι πάνε κουβά εμείς όχι

Λοιπόν φίλοι μου καλησπέρα μπορεί την προηγούμενη εβδομάδα να σας απογοήτευσα αλλά ας ελπίσουμε ότι δε θα ξανασυμβεί και αυτό το Σαββατοκύριακο. Αυτή τη φορά έχω περιορίσει τους αγώνες για μεγαλύτερη επιτυχία και έχω αυξήσει τις αποδόσεις για περισσότερα κέρδη ας δούμε λίγο τους αγώνες.
ΣΑΒΒΑΤΟ
247 - ΚΑΪΖΕΡΣΛΑΟΥΤΕΡΝ - ΑΜΒΟΥΡΓΟ - 2 (2,15)
273 - ΝΤΑΓΚΕΡΝΑΜ & ΡΕΝΤ - ΜΠΟΡΝΜΟΥΘ - 2 (2,00)
319 - ΜΟΝΤΡΟΟΥΖ - ΚΟΥΙΝΣ ΠΑΡΚ - 2 (2,15)
Ξεκινάμε από το Αμβούργο το οποίο εκτός ότι βρίσκετε σε πολύ καλή κατάσταση κυνήγα και μια θέση που θα το οδήγησει σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Όσο για τη Μπορνμουθ ίσως είναι η πιο φορμαρισμένη ομάδα της Ά Αγγλίας. Η δε Κουινς παρκ πάει να κλέψει το διπλό από τη Μοντροουζ που σέρνετε και εκτός αυτού η Κουινς παρκ διεκδικεί με αξιώσεις μια θέση στα πλει οφ.
ΚΥΡΙΑΚΗ
401 – ΝΑΝΣΙ – ΜΑΡΣΕΪΓ – 2 (1,90)
413 – ΣΑΝΤΑΝΤΕΡ – ΒΙΓΙΑΡΕΑΛ – 2 (2,25)
421 – ΝΑΣΙΟΝΑΛ ΜΑΔΕΪΡΑ – ΣΠΟΡΤΙΓΚ ΛΙΣ. – 2 (1,90)
Η Νανσι είναι σε δύνη θέση καθώς μετρά πέντε σερί ήττες σε έξι παιχνίδια, δύσκολα να μη περάσει και η Μαρσεϊγ. Αν και δεν είναι σε καλή κατάσταση η Βιγιαρεαλ ποντάρουμε στην ανάκαμψη της για μια θέση στο champions league. Η Σπόρτιγκ αν και κουρασμένη από το Europa league την εμπιστευόμαστε γιατί η ψαλίδα στη βαθμολογία έχει μικρύνει και πρέπει να κάνει κάτι.
Αν δε κάνουμε κάτι και αυτή την εβδομάδα την άλλη θα σας δώσω από ένα παιχνίδι, πλάκα κάνω, θα σκίσω τα δελτία μου.
Καλή επιτυχία παιδιά και μακριά από τον κουβά.

By koutelos

1 σχόλιο :

  1. ΕΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΤΕΛΟ ΣΦΥΡΑ ΜΟΥ ΚΛΕΦΤΙΚΑ....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή