Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Πολιτικό Τρισάγιο από την Χρυσή Αυγή

Την Κυριακή 27 Μαρτίου και ώρα 11 το πρωί στο νεκροταφείο της Άνω Στενής, μέλη της Χρυσής Αυγής θα τελέσουν πολιτικό τρισάγιο στην μνήμη του Οδυσσέα Αγγελή.


Βιογραφία

Γεννήθηκε στη Στενή Ευβοίας το 1912. Φοίτησε στην Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων και ονομάστηκε ανθυπολοχαγός Πυροβολικού στις 2 Αυγούστου 1934. Το 1937 προήχθη σε υπολοχαγό, το 1940 σε λοχαγό, το 1946 σε ταγματάρχη, το 1950 σε αντισυνταγματάρχη, το 1958 σε συνταγματάρχη, το 1960 σε ταξίαρχο, το 1965 σε υποστράτηγο, το 1967 σε αντιστράτηγο και το 1970 σε στρατηγό. Ως αξιωματικός συμπλήρωσε τη στρατιωτική του εκπαίδευση στη
Σχολή Πυροβολικού και αποφοίτησε από την Ανωτέρα Σχολή Πολέμου και την Σχολή Εθνικής Άμυνας. Γνώριζε αγγλικά και γαλλικά.

Άνοδος

Συμμετείχε στον Ελληνοϊταλικό Πόλεμο 1940-41, ως Διοικητής Πυροβολαρχίας Ορειβατικού Πυροβολικού. Το 1943 διέφυγε στη Μέση Ανατολή, όπου εντάχθηκε στον εκεί Ελληνικό Στρατό ως Διοικητής Πυροβολαρχίας Αντιαεροπορικού Πυροβολικού. Στην περίοδο του Εμφυλίου συμμετείχε στις επιχειρήσεις 1948-49, ως Διοικητής Μοίρας Πυροβολικού. Από το 1950 και μετέπειτα υπηρέτησε σε διάφορες επιτελικές θέσεις και μονάδες Πυροβολικού, καθώς και στο Στρατηγείο NATO Σμύρνης. Διατέλεσε επίσης Υπασπιστής του Βασιλιά Παύλου, Καθηγητής στην Ανωτέρα Σχολή Πολέμου, Επιτελάρχης της IX Μεραρχίας, Διοικητής της Σχολής Πυροβολικού, Διευθυντής του 2ου ΕΓ/ΓΕΣ, Επιτελάρχης της ΑΣΔΕΝ, Υποδιοικητής και Διοικητής της V Μεραρχίας και Υπαρχηγός του ΓΕΕΘΑ

Συμμετοχή στο Απριλιανό Καθεστώς

Από τις 22 Απριλίου 1967 ανέλαβε Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Στρατού και από τις 14 Δεκεμβρίου 1967 έως τις 18 Δεκεμβρίου 1968 ήταν ταυτόχρονα και Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας. Από τις 19 Δεκεμβρίου 1968 ανέλαβε Αρχηγός του νεοσυστάτου Αρχηγείου Ένοπλων Δυνάμεων (πρώην ΓΕΕΘΑ). Αποστρατεύθηκε στις 16 Αυγούστου 1973, αναλαμβάνοντας Αντιπρόεδρος της Δημοκρατίας με Πρόεδρο τον τότε πρωθυπουργό-δικτάτορα Γεώργιο Παπαδόπουλο. Μετά το πραξικόπημα Ιωαννίδη ετέθη κατ' οίκον περιορισμόν.
Τιμήθηκε με το Χρυσό Αριστείο Ανδρείας και πολλά άλλα ελληνικά και ξένα παράσημα και μετάλλια, αντίστοιχα του βαθμού του και των θέσεων που κατείχε. Ήταν άγαμος. Τον Αύγουστο του 1975 καταδικάστηκε από το 5μελές εφετείο Αθηνών σε κάθειρξη 20 ετών (μέχρι το 1995) για στάση και εσχάτη προδοσία, λόγω της συμμετοχής του στο Πραξικόπημα της 21ης Απριλίου 1967

 πηγή

 Στην Φυλακή 

Ο στρατηγός Οδυσσέας Αγγελής είναι αυτός που δεν άντεξε την απομόνωση και τις κατηγορίες. Κρεμάστηκε με το καλώδιο της ηλεκτρονικής θερμάστρας στο κελί του στις φυλακές Κορυδαλλού το 1987,σε ηλικία 75 ετών.Με τα εισοδήματα του φρόντιζε να αγοράζει βιβλία και να μην ξεμένει από καφέ και τσιγάρα. Χαρακτηριστικό είναι ότι μέσα στην φυλακή είχε επιβάλλει τον πληθυντικό και ζητούσε να τον προσφωνούν με τον βαθμό του, δηλαδή «στρατηγός Αγγελής».

22 σχόλια :

  1. ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΑΓΓΕΛΗ ΚΑΙ ΜΙΛΑΤΕ ΜΕ ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ
    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ
    ΔΕΝ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΤΙΜΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΕΣΧΑΤΗ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ
    ΚΑΤΕΛΗΣΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ?
    ΣΟΒΑΡΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΡΧΟΝΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΗ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΜΗΣΟΥΝ ΤΗ ΧΟΥΝΤΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ
    ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΑ BLOG ΜΑΣ
    ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΛΙΓΟ
    ΩΡΑΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΔΕΙΧΝΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς αντί να τον τιμούμε εδώ και αρκετά χρόνια εμείς οι συγχωριανοί του μας έβαλαν γυαλιά οι χρυσαυγήτες μπράβο τους αίσχος μας. Ήταν ο πρώτος που υλοποίησε αρκετά έργα στο χωριό μας και ποσοτικά και ποιοτικά. Αν είχε περισσότερο χρόνο στην διάθεσή του το χωριό μας θα ήταν από τα μεγαλύτερα θέρετρα της Ελλάδος, δυστυχώς μας έδωσε τα φώτα του οι μετέπειτα όμως διοικούντες του χωριό μας και μέχρι σήμερα όχι απλά έσβησαν τα φώτα έσπασαν και τις λάμπες.
    ΜΉΠΩΣ ΉΜΑΣΤΕ ΓΑΪΔΟΎΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ποιος σου ειπε οτι ο κοσμος δεν νοιαζεται για την εντιμοτητα και την ηθικη ειδικα οι νεοι θαπρεπε να ντρεπεσαι για το σχολιο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από πότε απαγορεύεται στους νέους να είναι εθνικιστές; Ο κοντοφθαλμισμός και η δημοκρατία σας μας οδήγησε στην αγκαλιά των παγκόσμιων τοκογλύφων. Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προφανως θα ησουν υπερηφανος αν το χωριο μας εβγαζε μειοδοτες που δημιουργουν γριζες ζωνες στα ιμια και χρηματιζονται απο ξενα συμφεροντα η δημοκρατια σου οδευει ολοταχως πνιγμενη απο την δυσοσμια των σκανδαλων των πολιτικων προς τον βιολογικο καθαρισμο ΕΜΕΙΣ ΑΠΛΑ ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. για ρωτηστε και αυτους που ο κυριος αυτος και η παρεα του εστειλα στα ξερονησια γιατι ειχαν αλλες ιδεες απ αυτον
    για ρωτηστε τις οικογενειες κκαι τους ανθρωπους που υπεφεραν τα παντα ολοι εσεις οι βολεψακηδες
    για ρωτατε τους αγωνιστες της εθνικης αντιστασης τη γνωμη τους για τον μεγα στρατηγο
    ντροπη σας να προβαλετε ανθρωπους που τους καταδικασε ι ιστορια και η ελληνικη δικαιοσυνη για εσχατη προδοσια γιατι φτιαξανε ενα κολοδρομο στο χωριο μας λες και μας κανανε χαρη η τον φτιαξανε με τα δικα τους χρηματα
    τελικα τα ''σταγωνιδια''δεν επαψαν να υπαρχουν και σιγα σιγα γινοντε βροχη και ποταμι που θα μας παρασυρει ολους και θα μας πνιξει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 1.μαθε ορθογραφια 2. στα ξερονησια εστειλαν αυτους που χαρισαν την μακεδονια στον Τιτο 3.εχεις δικιο τα σταγονιδια θα γινουν ποταμι και θα σας πνιξουν 4. δειξε μου εναν δρομο τετοιου επιπεδου που κατασκευασαν εδω και 40 χρονια τα λαμογια οι εργολαβοι σου και η δημοκρατια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ(ΝΑ Σ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΟΧΟΥΝΤΙΚΟΣ).ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ,ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΖΕΙ,ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΧΟΥΝΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕΡΙΚΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ 'ΠΟΛΛΑ' ΚΑΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΧΟΥΝΤΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣ...ΟΤΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΛΕΓΕΣΑΙ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΟΥΝΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΥΙΟΘΕΤΕΙΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΑΙ ΕΤΣΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΑΚΙΩΜΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
    ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΥΝΕΒΑΛΕ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ,ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΤΩΡΑ.
    ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΣΤΕΝΙΩΤΕΣ.
    ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΦΑΝΟΙ ΠΟΥ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ(ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΤΗΣ)ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ..
    ΝΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. στενιοτικη σαλπιγγα25 Μαρτίου 2011 στις 6:13 μ.μ.

    Οδυσσέας Αγγελής
    Γεννήθηκε στις 12 Φεβρουαρίου 1912 στη Δροσιά Ευβοίας. Είχε άλλα 9 αδέλφια και ο πατέρας του Μιλτιάδης ήταν σιδεράς. Παρά τα σοβαρά οικονομικά προβλήματα, τελείωσε το 1930 το Γυμνάσιο Χαλκίδας αριστεύοντας και ο Δήμος Χαλκίδας τον βράβευσε με χρηματικό βραβείο 2.000 δραχμών. Την ίδια χρονιά, χωρίς να κάνει κάποιο φροντιστήριο, πέρασε 2ος μεταξύ 887 υποψηφίων, στη Σχολή Ευελπίδων απ΄ όπου αποφοίτησε πρώτος το 1934 ως Ανθυπολοχαγός Πυροβολικού. Μετά την εκπαίδευσή του στη Σχολή Πυροβολικού τοποθετήθηκε στο Α΄ Σύνταγμα Πυροβολικού. Από τη θέση αυτή πήρε μέρος στη καταστολή του Βενιζελικού πραξικοπήματος της 1ης Μαρτίου 1935. Έλαβε μέρος ως Λοχαγός στον Πόλεμο της Πίνδου εναντίον των Ιταλών, ενώ μετείχε και στις μάχες των οχυρών μετά την εισβολή των Γερμανών. Για τη δράση και τον ηρωισμό που επέδειξε, τιμήθηκε δυο φορές με Αριστείο Ανδρείας με Πολεμικό Σταυρό και με Μετάλλιο Εξαιρέτων Πράξεων, κάτι πολύ σπάνιο για Αξιωματικό του Πυροβολικού. Με την έναρξη της Κατοχής, οργανώθηκε στην αντιστασιακή οργάνωση «ΙΕΡΑΡΧΙΑ» που είχε ως αρχηγό, τον Στρατηγό Παπάγο. Την Άνοιξη του 1942 επιβιβάστηκε από τη νότια Εύβοια σε ένα σαπιοκάραβο με προορισμό τις ακτές της Τουρκίας, αλλά συνελήφθη εν πλω από τους Γερμανούς και φυλακίστηκε. Μεταφερόμενος στη Λάρισα απέδρασε και διωκόμενος κατόρθωσε να φτάσει στον Τσεσμέ της Τουρκίας. Μετά από μεγάλη γραφειοκρατική ταλαιπωρία από πλευράς των Τούρκων, επιτέλους πήγε στην Αίγυπτο και κατατάχθηκε στις εκεί Ελληνικές στρατιωτικές δυνάμεις. Εξ αιτίας των πολιτικών διαφορών και παθών που διέκριναν τους ένστολους Έλληνες στην Αίγυπτο, φυλακίστηκε από αριστερούς σε στρατόπεδο με συρματοπλέγματα, με τη κατηγορία ότι ήταν «φασίστας». Τελικά απελευθερώθηκε και έλαβε μέρος στη μάχη του Ελ Αλαμέιν ενώ επανήλθε στη Πατρίδα στις 12 Οκτωβρίου 1944. Έλαβε μέρος στα «Δεκεμβριανά» και στον Εμφύλιο πόλεμο, υπηρετώντας στον Ελληνικό στρατό. Από κει και πέρα υπηρέτησε σχεδόν σε όλη την Ελλάδα, πάντα προαγόμενος κατ΄ εκλογή ενώ αποφοίτησε από όλα τα προβλεπόμενα σχολεία πρώτος, αριστεύοντας.
    Στις 21 Απριλίου 1967 υπηρετούσε ως υπαρχηγός του ΓΕΕΘΑ και πληροφορήθηκε το πρωί της ίδιας ημέρας (07:00) μεταβαίνοντας στο Γ.Ε.Σ. το πραξικόπημα που είχε σημειωθεί μερικές ώρες πριν από τη «χούντα των συνταγματαρχών». Αμέσως συνεργάστηκε με τους κινηματίες αναλαμβάνοντας την αρχηγία του Γενικού Επιτελείου Στρατού και κάνοντας χρήση του νέου αξιώματος έδωσε εντολή στο Γ' Σώμα Στρατού στη Θεσσαλονίκη να εφαρμόσει το σχέδιο "Προμηθεύς" σε όλη τη χώρα, δίνοντας απόλυτη εξουσία στην Χούντα των Συνταγματαρχών. Αργότερα υπήρξε αρχηγός των Ενόπλων Δυνάμεων και αντιπρόεδρος του χουντικού καθεστώτος, έως την ανατροπή του από τον Ταξίαρχο Ιωαννίδη. Μετά τη Μεταπολίτευση προφυλακίστηκε στις φυλακές Κορυδαλλού το Μάρτιο του 1975. Καταδικάστηκε σε είκοσι χρόνια φυλάκισης το 1975 με τη κατηγορία ότι συμμετείχε στο Στρατιωτικό πραξικόπημα, τη στιγμή που εκδηλώθηκε. Η φυλάκιση του Στρατηγού Αγγελή κατά πολλούς ήταν άδικη, διότι δεν αποδείχθηκε ποτέ ότι μετείχε από τις πρώτες στιγμές στο πραξικόπημα της 21ης Απριλίου (γι αυτό καταδικάστηκαν και οι υπόλοιποι ), ενώ έπρεπε να είχε αποφυλακιστεί το 1985 διότι ήταν άνω των 70 ετών και είχε εκτίσει το μισό της ποινής του. Επίσης μπορούσε να αποφυλακιστεί το 1981 για λόγους υγείας, αλλά ποτέ δεν υπέγραψε τα σχετικά έγγραφα, με τη δικαιολογία ότι θα βγει από τη φυλακή , όταν έβγαινε και ο τελευταίος συγκρατούμενός του. Βρέθηκε απαγχονισμένος (αυτοκτόνησε)στο κελί του στις 22 Μαρτίου 1987. Το μεγαλύτερο μέρος του μισθού που έπαιρνε ως στρατιωτικός τον έδινε σε διάφορες εκκλησίες για φιλανθρωπικούς σκοπούς, ενώ ένα σεβαστό ποσό το χρησιμοποιούσε για την αγορά τσιγάρων γιατί κάπνιζε αρειμανίως. . Ήταν σύμφωνα με τα λεγόμενα των συναδέλφων του, ίσως ο πιο μορφωμένος Αξιωματικός του Ελληνικού Στρατού. Η περιουσία του ήταν ένα διαμέρισμα δυο δωματίων στην Αθήνα, το οποίο το είχε καταχωρήσει στη μοναδική ανιψιά του, την οποία συντηρούσε αυτός. Δεν ήταν παντρεμένος ενώ τάφηκε σε ένα πολύ λιτό τάφο στη γενέτειρά του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. στενιοτικη σαλπιγγα25 Μαρτίου 2011 στις 6:22 μ.μ.

    Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Στρατού Οδυσσέας Αγγελής υπέγραψε στις 2 Ιουνίου 1967 μια ιστορική διαταγή:

    «Αποφασίσαμεν και διατάσσομεν: απαγορεύονται καθ’ άπασαν την Επικράτειαν και καθ’ οιονδήποτε τρόπον η μετάδοσις ή εκτέλεσις μουσικής και ασμάτων του κομμουνιστού Μίκη Θεοδωράκη, αρχηγού της κομμουνιστικής Νεολαίας Λαμπράκη, τα οποία, εκτός των άλλων, αποτελούν και μέσον συνδέσμου μεταξύ των κομμουνιστών. Επίσης απαγορεύονται οι ύμνοι των διαλυθεισών κομματικών νεολαιών. Οι παραβάται θα παραπέμπονται εις τα έκτακτα στρατοδικεία».

    Τρεις μέρες αργότερα, η διαταγή εξειδικεύεται:

    «Καθορίζεται ότι εις την απαγόρευσιν της παραγράφου 1α, της υπ’ αριθμ. 15/1 Ιουνίου 1967 προκηρύξεως, περιλαμβάνονται και η καθ’ άπασαν την Επικράτειαν αγοραπωλησία, το δάνειον και το χρησιδάνειον των δίσκων της μουσικής και των ασμάτων του κομμουνιστού Μίκη Θεοδωράκη».

    Λίγοι ίσως γνωρίζουν ότι το κείμενο της διαταγής του Αγγελή μελοποιήθηκε το 1968 από τον γερμανό μουσικοσυνθέτη Paul Dessau και αποτέλεσε ένα έργο του για αφηγητή, μεικτή χορωδία και ορχήστρα, προς τιμήν του Μίκη Θεοδωράκη. Ως ευτράπελος επίλογος ας χρησιμέψει η παρακάτω είδηση που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «Ελεύθερος Κόσμος» στις 12 Σεπτεμβρίου 1967: «Συνελήφθη και παρεπέμφθη εις τον Βασιλικόν Επίτροπον του Εκτάκτου Στατοδικείου Αθηνών η Αθανασία Π. Παναγοπούλου, ετών 23. Εις την οικείαν της, επί της οδού Ευελπίδων 37, είχεν τοποθετήσει εις το πικ απ της δίσκους του κομμουνιστού συνθέτου Μίκη Θεοδωράκη και μετέδιδε αυτούς εις μεγάλην έντασιν. Εις τας χείρας της κατεσχέθησαν 12 δίσκοι».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ααααα εσενα η ορθογραφια σε πειραξε ετσι?
    εμενα ομως οταν ο πατερας μου ηταν στην εξορια γιατι ηταν κουμουνιστης και γιατι ηταν στην εθνικη αντισταση τι λες να με πειραξε?
    το φαγητο που δεν ειχαμε να φαμε?
    τον αποκλεισμο απο ολα οσα αφορουσαν τα δημοσια πραγματα?
    το κλαμα της μαννας μου?
    την αγωνια μηπως και δεν ξαναδω τον πατερα μου?
    τον φοβο?
    το στιγματισμο οτο ''κοιτα το παλειοκουμουνι''
    και για ποια δικτατορια μιλατε ρε αμορφωτοι?
    ο λαος εξελεξε αυτους να κυβερνησουν δεν αρπαξανε μια νυχτα τα οπλα και καταλησανε τα παντα γιατι δεν ηταν αρεστο σ αυτους
    ''το δικαιο του τανκ''
    ανθρωπους που τους τιμησε ολος ο κοσμος οπως ο μικης αυτοι τους βαλανε στα ξερονησια και στις φυλακες
    πολεμησε ο αγγελης
    και αλλλοι πολεμησανε και δωσανε τα παντα για την πατριδα αλλα χορτασαν φυλακη και ξερονησια
    αφησανε τα κοκαλα τους δικασμενοι απο τον ταμπακα που δεν ηξερε να πει παρα μονο ''θανατος'
    παληκαρια στηθηκανε στον τοιχο και πεθαινοντας τραγουδουσαν τον εθνικο υμνο
    αυτον τον υμνο που ελεγε κι ο στρατηγος
    αλλα αυτοι ηταν τα μοιασματα και οι αλλοι οι εθνικοφρονες
    αλλα με λυπη βλεπω την κριση των νεων ανθρωπων
    λυπαμαι πολυ για αυτους
    λυπαμαι που μια οικονομικη κριση που δεν λεω ειναι διμιουργημα των πολιτικων τους εκανε νοσταλγους τησ τυρανιας
    ας απομονωσουμε λοιπον ολους τους τυχοδιοκτες πολιτικους στην κριση μας ειναι αυτο να κανουμε και οχι να νοσταλγουμε τους βασανιστες του λαου μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΦΙΛΕ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΧΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΕΣ ΑΜΟΡΦΩΤΟ ΑΛΛΑ ΑΜΟΡΦΩΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΑ Η ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ(ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΚΑΙ ΔΕ ΔΙΑΓΡΑΓΩ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΥΠΗΡΞΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΑΝ ΣΤΗ ΧΟΥΝΤΑ ΣΑ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΑΝ ΝΑ ΖΟΥΝ ΣΑ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ.Η ΚΡΙΣΗ ΟΜΩΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ "ΜΙΚΗΔΕΣ" ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΟΤΑΝ ΕΠΕΣΕ Η ΧΟΥΝΤΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΗΔΟΝΤΑΣ ΑΠ ΤΟΝ ΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΚΟΙΤΑΞΑΝ ΠΩΣ ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΡΙΕΡΑ ΣΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΕΡΙΤΡΙΓΥΡΙΖΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΝΟΙΑΖΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ "ΒΩΛΕΥΤΕΙ",ΝΑ ΚΑΝΕΙ "ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ",ΝΑ ΚΛΕΨΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΕΖΗΣΑΝ Η ΠΕΘΑΝΑΝ ΣΤΗΝ ΕΞΩΡΙΑ.Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΡΙΣΗ ΑΠ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΝΗΜΗ.Η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΞΕΧΑΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΥΜΩΤΑΝ ΜΟΝΟ ΚΑΘΕ 21η ΑΠΡΙΛΙΟΥ.ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΠΛΑ ΚΟΙΤΟΥΣΑΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΙΑΣΜΑ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΑΔΑ.ΛΑΘΟΣ Η ΣΩΣΤΗ Η ΚΡΙΣΗ ΜΑΣ ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αλλα λογια να αγαπιομαστε!!!!!!
    δεν αντιλεγω σ ολα αυτα που λες αλλα αυτο δεν εχει να κανει με το να νοσταλγουμε σκοτεινες καταστασεις
    δεν ειπε κανεις οτι φτιαξαμε την ιδανικη δημοκρατια και το ιδανικο κρατος καθε αλλο
    ομως το πολιτευμα μας μας δινει την ευκαιρια να αποβαλουμε το σαπιο το σκουλικιασμενο κοματι και να αναγενηθει το νεο το υγιες
    αλλωστε οι ηγεσιες μας ειναι ο καθρεπτης της κοινωνιας μας.....
    τα οπλα ομως και η βια η καταληση της δημοκρατιας της ελευθεριας του λαου ειναι αλλο πραγμα αγαπητε φιλε
    επειδη εγω ας πουμε εχω το μαχαιρι αν δεν μου κανεις θα σε μαχαιροσω ..
    δικιο εχεις που λες οτι η γενια του πολυτεχνιου εκφιλιστηκε ... δεν αντιλεγω ομως ετσι δεν γινεται σχεδον παντα ?
    γι αυτο λοιπον ολοι μας πρεπει να ασχολουμαστε και να βλεπουμε να μη παρασυρομαστε απο τους εκαστοτε ''δικους' μας και οταν βλεπουμε παρεκλισεις να τους στελνουμε με την ψηφο μας στα σπιτια τους
    το κανουμε?οχι
    την παρεουλα μας το ρουσφετακι μας την βολεψουλα μας..
    η δημοκρατια ειναι το χειροτερο πολιτευμα αλλα δεν υπαρχει αλλο τι να κανουμε
    πρεπει ομως να την φυλαμε σαν κορη οφθαλμου γιατι θα ερθει παλι κανενας ''τιμιος'' στρατηγος
    απροσκλητος σωτηρας και τοτε αν εχουμε ερθει 50 χρονια πισω τωρα μετα θα ερθουμε αιωνες...
    δεν εχω τιποτα με τον ανθρωπο αγγελη εχω ομως με αυτο που εκανε με την παρεα του και βαλανε την ελλαδα στο γυψο για μια επταετια που ειχε ως αποτελεσμα τη διχοτομηση της κυπρου και ολα οσα ξερεις
    και οταν τα δικαστηρια δικαζουν και καταδικαζουν ωφειλουμε να δεχομαστε την κριση τους ....
    τα δικαστηρια ειμαστε εμεις οι ιδιοι ...ο ελληνικος λαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΙΔΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ;Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΗ ΧΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΟΤΙ ΒΑΛΑΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ ΓΥΨΟ ΑΠΛΑ ΦΤΑΝΕΙ ΣΕ ΑΚΡΕΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΡΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΤΑΦΟ...Α ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ...ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΙ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τόσα χρόνια έχουν περάσει από τον θάνατο του Αγγελή. Και η απορία μου είναι γιατί δεν τον εκταφιάζουν. Οι άλλοι Στενιώτες δηλαδή που εκταφιάζουν τους δικούς τους ανθρώπους το πολύ σε δέκα χρόνια τι είναι; Έλεος δηλαδή, φάτσα κάρτα στο νεκροταφείο ο Αγγελής και εκτός τον άλλων να έχουμε τη Χρυσή Αυγή και άλλα φασισταριά να κάνουν τρισάγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΟΤΕ ΕΜΕΙΣ Η ΣΤΕΝΙΟΤΕΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΦΤΙΑΞΕΙ ΑΓΑΛΑΜΑ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΗΓΟ
    ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
    ΓΙΑΤΙ ΤΟΡΑ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΠΙΟΣ ΑΝΕΔΙΞΕ ΤΟ ΧΟΡΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΓΙΤΙ ΟΛΑ ΦΤΙΑΧΤΙΧΑΝ ΕΠΙ ΧΟΥΝΤΑΣ ΒΛΕΠΕΙΣ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΚΟΝΟΜΑΕΙ
    Η ΧΟΥΝΤΑ ΚΙΝΙΓΟΥΣΕ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΚΙΝΗΓΟΥΣΑΝ ΤΗ ΧΟΥΝΤΑ
    ΠΑΣΟΚΟΙ ΚΙΝΙΓΟΥΣΑΝ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ
    ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΑΝΤΑ ΤΡΟΓΑΝΕ ΜΑΖΙΚΑΙ ΟΛΑΟΣ ΧΩΡΙΑ
    ΠΑΝΤΟΣ ΕΓΩ ΟΑΝΕΡΓΟΣ ΤΩΡΑ ΞΕΡΟ ΟΤΙ ΕΠΙΧΟΥΝΤΑΣ ΔΕΝ ΧΡΟΣΤΑΓΕ ΤΟΚΡΑΤΟΣΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΧΑ ΔΟΥΛΕΙΑ

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΤΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ
    ΒΑΦΤΙΣΤΙΡΗ ΤΟΥΑΓΓΕΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Στρατού Οδυσσέας Αγγελής υπέγραψε στις 2 Ιουνίου 1967 μια ιστορική διαταγή:

    «Αποφασίσαμεν και διατάσσομεν: απαγορεύονται καθ’ άπασαν την Επικράτειαν και καθ’ οιονδήποτε τρόπον η μετάδοσις ή εκτέλεσις μουσικής και ασμάτων του κομμουνιστού Μίκη Θεοδωράκη, αρχηγού της κομμουνιστικής Νεολαίας Λαμπράκη, τα οποία, εκτός των άλλων, αποτελούν και μέσον συνδέσμου μεταξύ των κομμουνιστών. Επίσης απαγορεύονται οι ύμνοι των διαλυθεισών κομματικών νεολαιών. Οι παραβάται θα παραπέμπονται εις τα έκτακτα στρατοδικεία».

    Μα πόσο δημοκράτης, μεγάλο μυαλό και άνθρωπος του πνεύματος ήταν ο Αγγελής!
    Η ηλιθιότητα και η σιχαμάρα σε όλο της το μεγαλείο...

    Από την άλλη όμως υπάρχουν και άνθρωποι που συνεχίζουν να αντιστέκονται. Από τις μέρες της χούντας και ως τις μέρες μας ορθώνουν ανάστημα σε αυτούς που κατάντησαν την Ελλάδα προτεκτοράτο του ΝΑΤΟ και της Αμερικής. Ο Γ. Ρίτσος έγραψε πως "...έχεις ακόμη να κλάψεις πολύ ώσπου να μάθεις τον κόσμο να γελάει".
    Και τελικά κάποτε θα συνειδητοποιήσουμε πως ό,τι έχει γίνει πάνω σε αυτό τον τόπο δεν τα έφτιαξε καμιά χούντα, κανένας Καραμανλής και κάνένας Παπανδρέου, αλλά όλα φτιάχτηκαν με τον ιδρώτα του απλού κόσμου και μόνο σε αυτόν ανήκουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 1.Προς ''Στενιώτικη Σάλπιγγα'': ο Στρατηγός Αγγελής είχε 8 ανήψια και όχι μια και μοναδική ανηψιά.

    2.Προς ανώνυμο ΄΄δημοκράτη'': προφανώς για να εκφράζεις αυτές τις απόψεις,δεν πρέπει να είσαι και τόσο περήφανος για τον τόπο σου.Ειδικά εσύ,σαν Στενιώτης που δηλώνεις,και άρα θα έπρεπε να γνωρίζεις πως έχουν τα πράγματα εκ των έσω(μιας και ο Στρατηγός Αγγελής κατάγεται απο εκεί), θα έπρεπε να έχεις εξετάσει τα γεγονότα από όλες τις πλευρές και να μην τα κοιτάζεις μονόπλευρα,κοινώς όπως σε συμφέρει.
    Θα πρέπει λοιπόν να σε ενημερώσω, ότι οι ίδιοι οι Στενιώτες ζήτησαν από τον Στρατηγό Αγγελή να βοηθήσει το χωριό να αναπτυχθεί τουριστικά και το έκανε και με το παραπάνω.Καλώς ή κακώς αυτόν τον ''κωλόδρομο'' έφτιαξε η χούντα που δεν νομίζω να σε πειράζει κιόλας που φτάνεις μια ώρα αρχύτερα στη Χαλκίδα, καθώς επίσης μέχρι και αθλητικό κέντρο-ξενώνα το οποίο θα μπορούσε να αποφέρει θέσεις εργασίας και κέρδη στον τόπο σου,αλλά η μεταπολίτευση δεν φρόντισε να το αξιοποιήσει...
    Και ναι,θα συμφωνήσω μαζί σου,δεν έκανε χάρη σε κανέναν ούτε εκείνος ούτε οι υπόλοιποι ''χουντικοί'',απλά έκαναν το καθήκον τους,που αμφιβάλλω αν υπάρχει αυτή η λέξη στο λεξιλόγιο των σημερινών ''δημοκρατων'' που υποστηρίζεις.
    Και επειδή αναφέρθηκες και στα βασανιστήρια και τις κακουχίες που πέρασαν όσοι εξορίστηκαν ή πιάστηκαν από τους ''χουντικούς'',μπορώ κάλλιστα να σου θυμίσω και δεκάδες άλλες περιπτώσεις ανθρώπων που έπεσαν και στα χέρια των ''Αγωνιστών της Εθνικής Αντίστασης'' (1944-1949).
    Επιπλέον, δηλώνεις ότι ενοχλείσαι κάθε φορά που μπαίνεις στο κοιμητήριο και αντικρίζεις τον τάφο του, όμως θα είχες τα ίδια συναισθήματα αν στη θέση του βρισκόταν κάποιος από τους ''Αγωνιστές'' της περιόδου 1944-1949;;;
    Τέλος, αναφέρεις ότι η Χούντα έβαλε την Ελλάδα στο γύψο για 7 χρόνια, αλλά δεν μας λες για πόσα χρόνια θα υποφέρουμε τώρα με τις σοσιαλιστικές και φιλελεύθερες κυβερνήσεις...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τιμή και δόξα στο <> και σε όσους δεν αρέσει διακοπές στη Μακρόνησο.

    21-04-1967

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ειμαι κατοικος χαλκιδος κ μισος στενιωτης. ΔΕΝ γεννηθηκα στενη,ΔΕΝ εχω κανενα θειο αγγελη,η μαρκεζινη.η παττακο η παπαδοπουλο κλπ...αρα μιλω σαν ενας απλος ελλην πολιτης.ειδα σχολια καποιου εδω πιο πανω ο οποιος καταδικαζε στο 100% την στρατιωτικη κυβερνηση..γιατι φιλε μου??ηθελες κομμουνισμο?ξερεις τι εστι κομουνισμος?γνωριζεις τα κατωρθοματα τους ?γνωριζεις πως αν υπηρχε το κκε ο κυβερνηση θα ετρωγες σκυλους κ γατες?οτι θα εκαιγες κερια για φως?οτι θα φοραγες παντοφλες στην καλυτερη των περιπτωσεων?μαλλον δν τα γνωριζεις αυτα κυριε.πιστευεις οτι οι τοτε πολιτικοι η μαλλον στρατιωτικοι πολιτικοι ηθελαν να αφανισουν τους ελληνες?ειναι σαν θελω να σκοτωσω την οικογενεια μ..αρα δν ισχυει.ηθελαν την ελλαδα ψηλα.κ ελλαδα ψηλα με αθεους απολιτιστους κομμουνιστες δν μπορεις να εχεις.μαθε λοιπον αδερφε μ ιστορια κ μετα πες οτι οτι οτι θελεις.δν σου μιλαει ουτε κανενας στρατιωτικος ουτε τιποτα..ειμαι 27 ετων κ ειμαι του λυκειου.τιποτε αλλο.καντε κατι για την ελλαδα.αφηστε στην ακρη τα κομματα ο λ α κ κοιταξτε λιγο την καημενη τη σημαια που δν υπαρχει πιο ηρωικη στον κοσμο..δν υπαρχει κομμουνιστης κ ελληνας..αμαν πια..κανατε τα κομματα μοδα.δν ειναι μοδα ρε προβατα,ξυπνατε..θα μας φανε οι ξενοι..ευχαριστω πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή