Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Η Κρυοβρύση Σταύρο-Βήμα


«Στην κεντρική Εύβοια 30 χιλιόμετρα από την Χαλκίδα, στη φημισμένη για τις φυσικές ομορφιές της, τα πολλά τρεχούμενα νερά, γνωστή από την TV και για τις κάθε χρόνο πρωτοχιονιές της Στενή, χωριό με πανέμορφο φυσικό περιβάλλον με τα πολλά, μεγάλα, άγρια δέντρα, ΕΥΡΙΣΚΟΜΑΙ.


Με βρίσκεις εύκολα αν ακολουθήσεις τον αμαξωτό δρόμο από Στενή προς την γνωστή Χιλιαδού-Στρόπωνες και σε ένα χιλιόμετρο, ακολουθήσεις δεξιά τις πινακίδες μου που με συνοδεύουν. Ναι απέχω μόλις 2 χιλιόμετρα από τις γνωστές ψησταριές της Στενής. Σας περιμένω μέσα στα δασά πλατάνια με ολάνυχτες αγκαλιές να σας χαρίσω το κρύο μου νερό βέβαια αλλά και ένα θάμβος που μου το χαρίζει η ίδια η φύση. Απόλαυση χωρίς τελειωμό. Από τα τόσα λίγα μου βέβαια που έχω δεν είμαι υπερόπτης, καίτοι δεν είναι χαμηλό το υψόμετρό μου.Ταπεινά είναι τα καθίσματα και τα τραπεζάκια που μου πρόσθεσαν τελευταία.Το ίδιο και το δάπεδό μου.Πολλές και οι προεργασίες από τη φλέβα μου ώσπου το κρυστάλλινο νερό της σας αντικρίσει με το κελάρυσμά του.'Όλα όπως και  οι προσθήκες που μου έγιναν ολόγυρα είναι πτωχές μεν αλλά με πολύ αγάπη φτιαγμένες. ΕΥΓΕ!
Μέχρι και με κρίνα που φύτευσαν με στόλισαν.Δεν τους ευγνωμονώ, γιατί δεν το θέλουν. Αυτούς όμως που θα με επισκεφθούν , από τώρα τους ευχαριστώ και αν το αξίζω με συστήνουν.Έχω πολλή ανάγκη από αγάπη ίσως και σε ανταπόδοση αυτής που απρόσμενα, αναπάντεχα και ανέλπιστα κάποιοι μου έδειξαν.Τους ευχαριστώ.» 



1 σχόλιο :