Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΕΝΗΣ

ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Δ.Ε.  

13-03-11 Συνενώσεις- Ιδρύσεις Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη σχολική χρονιά 2011 – 2012



ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΣΥΓΧΩΝΕΥΟΜΕΝΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ Δ.Ε.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΥΒΙΩΝ
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ Δ.Ε.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΤΩ ΜΑΚΡΥΝΟΥΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΑΒΑΛΟΥΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΑΒΑΛΟΥΣ
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ Δ.Ε.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΑΡΔΙΝΙΩΝ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ Δ.Ε.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΛΕΣΙΑΔΑΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΜΠΕΣΟΥ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΜΠΕΣΟΥ
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ  Δ.Ε.
ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΛΑΙΡΟΥ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑΣ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑΣ
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΑΧΑΪΑΣ Δ.Ε.
ΓΕΛ ΑΙΓΕΙΡΑΣ
ΓΕΛ ΑΚΡΑΤΑΣ
ΓΕΛ ΑΚΡΑΤΑΣ
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΑΧΑΪΑΣ ΔΕ
22ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
12ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
12ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΗΛΕΙΑΣ Δ.Ε.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΦΥΡΑΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΥ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΥ
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΗΛΕΙΑΣ Δ.Ε.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΒΑΣΙΛΩΝ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΑΣΤΟΥΝΗΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΑΣΤΟΥΝΗΣ
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΗΛΕΙΑΣ Δ.Ε.
ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ
ΓΕΛ ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΣ
ΓΕΛ ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΣ
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΗΛΕΙΑΣ Δ.Ε.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΥΓΕΙΟΥ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΒΑΡΙΟΥ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΒΑΡΙΟΥ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗ
ΔΡΑΜΑΣ 
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΥ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΤΩ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙΟΥ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΤΩ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙΟΥ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗ
ΔΡΑΜΑΣ 
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΙΚΡΟΠΟΛΗΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΡΟΣΟΤΣΑΝΗΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΡΟΣΟΤΣΑΝΗΣ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗ
ΚΑΒΑΛΑΣ Δ.Ε. 
4Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ
1Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ
1Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ
ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΒΟΙΩΤΙΑΣ 
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΙΡΩΝΕΙΑΣ
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
 ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΥΛΟΥ
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ. ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ
ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
 ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ. ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ


ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ



ΒΟΙΩΤΙΑΣ 


ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΣΠΡΩΝ  ΣΠΙΤΙΩΝ


ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ


ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ
ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
  ΒΟΙΩΤΙΑΣ 
ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ
ΛΥΚΕΙΟ ΑΣΠΡΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ
ΛΥΚΕΙΟ ΑΣΠΡΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ
ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΕΥΒΟΙΑΣ 
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΕΝΗΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΘΕΝΩΝ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΘΕΝΩΝ
ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
 ΕΥΒΟΙΑΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΚΡΥΚΑΠΑΣ
ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
 ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΚΡΑΚΩΜΗΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΚΡΑΚΩΜΗΣ 
ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
 ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΛΥΚΕΙΟ ΜΑΚΡΑΚΩΜΗΣ
ΛΥΚΕΙΟ ΜΑΚΡΑΚΩΜΗΣ
ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
 ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ 
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΟΜΒΡΙΑΚΗΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΟΜΟΚΟΥ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΟΜΟΚΟΥ 
ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
 ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ 
ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΡΑΧΩΝ
ΛΥΚΕΙΟ ΣΤΥΛΙΔΑΣ
ΛΥΚΕΙΟ ΣΤΥΛΙΔΑΣ 
ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
 ΦΩΚΙΔΑΣ
1o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΦΙΣΣΑΣ
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΦΙΣΣΑΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΦΙΣΣΑΣ
ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
 ΦΩΚΙΔΑΣ 
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΡΑΒΙΑΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΡΑΒΙΑΣ 
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ Δ.Ε.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ


Και τα Δημοτικά Σχολεία

Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

Δελτίο Τύπου
Σχολικός χάρτης 2011-2012
Ενώνουμε σχολεία, ενώνουμε δυνάμεις. Κάνουμε πράξη το «ισχύς εν τη ενώσει», ενώνουμε υποδομές, ενώνουμε εκπαιδευτικό δυναμικό ώστε να έχουμε καλύτερα σχολεία παντού και για όλους

Η διαδικασία των συνενώσεων – ιδρύσεων σχολικών μονάδων ολοκληρώνεται τώρα, έπειτα από δυο μήνες διαβουλεύσεων και ενδελεχούς μελέτης της κάθε περίπτωσης, του κάθε σχολείου. Εφαρμόζοντας το υπάρχον νομικό πλαίσιο, το Υπουργείο προχώρησε στις συνενώσεις και ιδρύσεις σχολείων προς όφελος του μαθητή, με κριτήρια πρωτίστως παιδαγωγικά.
Το Υπουργείο αλλάζει  το σχολικό χάρτη της χώρας, με στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας στη Δημόσια Εκπαίδευση. Δημιουργούνται σχολεία
που εξασφαλίζουν τις απαιτούμενες υποδομές αλλά και τον απαραίτητο αριθμό μαθητών ώστε να λειτουργούν παιδαγωγικά και να εφαρμόζουν άρτια το ωρολόγιο πρόγραμμα.
Δημιουργούνται 6/θεσια και 12/θεσια Δημοτικά σχολεία εκεί όπου οι μαθητικές ανάγκες το υπαγόρευαν. Ιδρύονται σχολεία, ακολουθώντας τα δημογραφικά στοιχεία του μαθητικού δυναμικού, με βασική προτεραιότητα το μαθητή και τις ανάγκες της τάξης. Στα μεγάλα αστικά κέντρα- της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης- οι συνενώσεις αφορούν κυρίως στα συστεγαζόμενα σχολεία, ενώ στην περιφέρεια δίνεται έμφαση στις συνενώσεις ολιγοθέσιων σχολείων, μόνο εκεί όπου οι συνθήκες το επιτρέπουν.
Η νέα σχολική χρονιά (2011-2012) θα ξεκινήσει με σχολεία που προσφέρουν περισσότερο στη μάθηση. Με σχολεία εύρωστα που μπορούν να εφαρμόσουν το Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα και τις καινοτόμες δράσεις που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας, στο πλαίσιο υλοποίησης του Νέου Σχολείου.

  • Οι συνενώσεις γίνονται κάθε χρόνο
Η διαδικασία των συνενώσεων και ιδρύσεων σχολικών μονάδων αποτελεί πάγια δράση του Υπουργείου Παιδείας ΔΒΜΘ, βάσει του υφιστάμενου νομικού πλαισίου (Ν. 1566/85) και αντικατοπτρίζουν τις αλλαγές στην κατανομή του μαθητικού πληθυσμού της χώρας. Φέτος ιδιαίτερα, έγινε μια συστηματική προσπάθεια εξορθολογισμού του σχολικού χάρτη με εκτεταμένες συνενώσεις σχολείων σε ολόκληρη την Επικράτεια, με δεδομένη την διοικητική μεταρρύθμιση του «Καλλικράτη» που διευκολύνει τη διαδικασία αυτή.
  • Ο αριθμός μαθητών ανά τμήμα παραμένει σταθερός ,έως 25 στην Πρωτοβάθμια, έως 25+10% στη Δευτεροβάθμια
Οι συνενώσεις δεν επιφέρουν αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα πέραν του μέχρι σήμερα επιτρεπτού. Αντίθετα στα συνενωμένα σχολεία υπάρχει κατεύθυνση της πολιτικής ηγεσίας ο αριθμός των μαθητών σε κάθε τμήμα να μην ξεπερνά τα 25 παιδιά στην Πρωτοβάθμια και τα 25 + 10% στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

  • Όχι στα σχολεία «μαμούθ», δεν θα ξεπερνούν τους 400 μαθητές ανά σχολική μονάδα
Οι συνενώσεις δεν οδηγούν σε υπερμεγέθη σχολεία. Ο συνολικός αριθμός των μαθητών στα υπό συνένωση σχολεία δεν ξεπερνά τα 400 παιδιά. Υπάρχουν ελάχιστες περιπτώσεις - 6 Πανελλαδικώς- σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπου τα σχολεία που προκύπτουν από τις συνενώσεις, έχουν αριθμό μαθητών από 400 και άνω, αλλά χωρίς να ξεπερνούν τους 500.

  • Τα δεδομένα για τη νέα σχολική χρονιά
Φέτος, συνενώνονται 1933 σχολεία και προκύπτουν 877 σε σύνολο 16.000 σχολικών μονάδων Πανελληνίως.






Αναλυτικά οι συνενώσεις:
  • Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:
1523 σχολικές μονάδες σε  672. Από αυτές :
  • 169 Μονοθέσια, Διθέσια και Τριθέσια
  • 98 ήταν ήδη σε αναστολή  λειτουργίας
  • 18 χωρίς μαθητές
Από τις συνενώσεις των σχολικών μονάδων της  Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης προκύπτουν:
  • 120 νέα 6/θέσια και
  • 61 νέα 12/θέσια σχολεία

  • Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:
410 σχολικές μονάδες σε 205.  Σε αυτές:
  • το 30% των Γυμνασίων είχαν μαθητικό δυναμικό μικρότερο από 35 μαθητές
  • πάνω από το 50% των Γενικών Λυκείων που συνενώνονται είναι λυκειακές τάξεις
  • ο αντίστοιχος αριθμός πέρυσι (για τη σχολική χρονιά 2010-2011) ήταν στο ένα δέκατο περίπου ενώ
  • παλαιότερα ο νόμος έμενε εν μέρει ανενεργός, καθώς οι περισσότερες αποφάσεις συνενώσεων - ιδρύσεων σχολικών μονάδων ανακαλούνταν.


  • Οι στόχοι των συνενώσεων είναι πρωτίστως παιδαγωγικοί
Οι λόγοι των συνενώσεων είναι πρωτίστως εκπαιδευτικοί και έχουν ως σκοπό την βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Στόχος του Υπουργείου Παιδείας είναι η δημιουργία εύρωστων σχολικών μονάδων (6/θέσιων και 12/θέσιων στην Πρωτοβάθμια) τα όποια θα έχουν πλέον τη δυνατότητα- και τις απαιτούμενες υλικοτεχνικές υποδομές- να υποστηρίξουν τις καινοτόμες δράσεις που δρομολογούνται στο Νέο Σχολείο.
Προς την ιδία κατεύθυνση, οι συνενώσεις καλύπτουν την ανάγκη των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αφενός για εργαστηριακές υποδομές, επαρκές εκπαιδευτικό προσωπικό και αφετέρου για την εξασφάλιση ενός κατώτατου αριθμού μαθητών, ώστε να λειτουργούν όλες οι προβλεπόμενες εξειδικεύσεις και κατευθύνσεις, αλλά και όμιλοι δραστηριοτήτων και οι δράσεις έρευνας (ερευνητικές διαδικασίες) που εισάγονται στο Νέο Λύκειο από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Παράλληλα με τους παιδαγωγικούς λόγους, οι συνενώσεις επιφέρουν και την ορθολογική αξιοποίηση του υπάρχοντος εκπαιδευτικού δυναμικού, το οποίο είναι κατανεμημένο στη χώρα με άνισο τρόπο λόγω της ύπαρξης πολλών ολιγοθέσιων και κατακερματισμένων σχολικών μονάδων οι οποίες αδυνατούν ως εκ τούτου να προσφέρουν την προβλεπόμενη και απαιτούμενη ποιότητα εκπαίδευσης.

Χαρακτηριστικές  περιπτώσεις:
-Τα μικρά Δημοτικά Σχολεία στα χωριά όπου ένας ή δύο δάσκαλοι αναλαμβάνουν και τις 6 τάξεις και όπου δεν υπάρχει δυνατότητα ειδικοτήτων όπως  γυμναστή και καθηγητή ξένης γλώσσας. Ο στόχος των 6/θέσιων Δημοτικών Σχολείων όπου κάθε τάξη έχει το δάσκαλό της επιτυγχάνεται σε μεγάλο βαθμό με τις συνενώσεις που εφαρμόζουμε.
-Στα αστικά κέντρα αντίστοιχα, η συνένωση Δημοτικών Σχολείων που συστεγάζονται ή συναυλίζονται, μας δίνει τη δυνατότητα να εντάξουμε τα σχολεία αυτά, που γίνονται 12/θέσια, στα πιλοτικά Ολοήμερα με Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα. Αυτό σημαίνει περισσότερη και πληρέστερη διδασκαλία ξένης γλώσσας, καλλιτεχνικών, μουσικής, πληροφορικής, χορού και φιλαναγνωσίας, στο κανονικό πρόγραμμα για όλα τα παιδιά.
-Τα πολύ μικρά Γυμνάσια και Λύκεια που δεν εξασφαλίζουν το απαιτούμενο αριθμό μαθητών για ουσιαστική εφαρμογή των κατευθύνσεων και του ισχύοντος ωρολογίου προγράμματος, πολύ δε περισσότερο των επερχόμενων αλλαγών που ξεκινούν από την Α Λυκείου και τα πιλοτικά Γυμνάσια από τον Σεπτέμβριο του 2011.
- Υπάρχουν περιπτώσεις όπου από τη συνένωση των σχολείων καταργείται η διπλοβάρδια (πρωί – απόγευμα)όπως, στο 14ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης με το 14ο Λύκειο Θεσσαλονίκης και στο 21ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης με το 21ο Λύκειο Θεσσαλονίκης. Με τη συνένωση των δυο Γυμνασίων και των δυο Λυκείων προκύπτουν το 14ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης και το 14ο Λύκειο Θεσσαλονίκης αντίστοιχα, τα οποία θα λειτουργούν μόνο με πρωινή βάρδια. Επίσης, το 122ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών και το 45ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών που λειτουργούσαν με διπλοβάρδια, συνενώνονται στο 45ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών μόνο με πρωινή βάρδια.
-Στην προσπάθεια να εφαρμοστούν παιδαγωγικά κριτήρια, στοχεύσαμε μέσα από τις συνενώσεις σχολικών μονάδων να απελευθερώσουμε κτιριακές υποδομές, με σκοπό στα νέα σχολεία που δημιουργούνται να φοιτούν παιδιά της ίδιας σχολικής βαθμίδας. Έτσι επιτυγχάνεται καλύτερα η κοινωνικοποίηση των μαθητών και αποφεύγονται η σχολική βία και η διαρροή. Υπάρχουν λοιπόν περιπτώσεις όπου συστεγάζονταν ένα Γυμνάσιο, ένα Ειδικό Σχολείο και ένα Δημοτικό Σχολείο ή ένα Γυμνάσιο και ένα Δημοτικό. Στις σχολικές μονάδες που προκύπτουν με τα τις συνενώσεις δημιουργούνται σχολεία με παιδιά της ίδιας σχολικής βαθμίδας ή τουλάχιστον Νηπιαγωγεία με Δημοτικά και Γυμνάσια με Λύκεια.

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ
  1. 19/01/11–24/01/11 - Κείμενο εγκύκλιου προς Διαβούλευση (OpenGov), για τον προσδιορισμό των κριτήριων συνενώσεων ιδρύσεων - σχολικών μονάδων. Κατατέθηκαν 505 σχόλια. Για πρώτη φορά- και κατ΄ εξαίρεση- τέθηκε σε διαβούλευση κείμενο εγκυκλίου και όχι νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας, νομοσχέδιο ή Υπουργική Απόφαση.
  2. 27/01/2011 – Αποστολή Εγκυκλίου στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και εντολή τοπικών διαβουλεύσεων των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης με τους τοπικούς φορείς
  3. 28/01/2011 - Επιστολή της Υφυπουργού Παιδείας προς όλους τους Δημάρχους της χώρας
  4. 25/02/2011 - Αποστολή Ενημερωτικού Κειμένου προς ΜΜΕ
  5. 28/02/2011 - Ημερίδα στο Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ με τους Δημάρχους
  6. 28/02/2011 – Συνάντηση της Υφυπουργού Παιδείας με την ΟΛΜΕ

  • Τα λεπτομερή στοιχεία για τις ιδρύσεις σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα ανακοινωθούν σύντομα, καθώς αποτελούν συναρμοδιότητα των Υπουργείων Οικονομικών και Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

12 σχόλια :

  1. RE PAIDIA XTHES DEN HTAN H SYZITHSH GIA TA SXOLEIA TI EGEINE KAI SYNENOTHIKAN SHMERA?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. KAI META SOU LENE OI MEN THA TA KRATISOUME KAI TA DYO, OI DE THA KRATISOUME ENA DYNATO, ALLA APO OTI BLEPW THA PAROUME TO ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΊΝΑΙ ΠΙΟ ΜΑΓΚΕΣ, ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΕΝΟΥΣ,ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΕΙ?ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΕΣΑΝ ΟΣΟ ΕΠΡΕΠΕ ΑΠΟΤΙ ΦΑΝΗΚΕ,ΦΤΑΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΜΠΟΥΡΟΔΗΜΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΣΤΗ ΣΤΕΝΗ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ?
    ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΕ Η ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ Κ Ο ΜΠΟΥΡΟΔΗΜΟΣ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ?ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σιγα μη δεν το ξερε ο Μπουροδημος για το γυμνασιο. Αυτος τα κανονισε οπως κανονισε να λειτουργησει και το δημοτικο στον Παλλιουρα. Αλλο ενα πληγμα που δεχεται το χωριο μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΑΙΔΙΑ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕ Ο ΜΠΟΥΡΟΔΗΜΟΣ....ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΝ ΚΟΙΤΑΞΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ,ΣΤΟ 5 ΛΕΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΓΙΑ ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ??ΣΙΓΑ ΜΗ ΓΝΩΡΙΖΕ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ

    1. 19/01/11–24/01/11 - Κείμενο εγκύκλιου προς Διαβούλευση (OpenGov), για τον προσδιορισμό των κριτήριων συνενώσεων ιδρύσεων - σχολικών μονάδων. Κατατέθηκαν 505 σχόλια. Για πρώτη φορά- και κατ΄ εξαίρεση- τέθηκε σε διαβούλευση κείμενο εγκυκλίου και όχι νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας, νομοσχέδιο ή Υπουργική Απόφαση.
    2. 27/01/2011 – Αποστολή Εγκυκλίου στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και εντολή τοπικών διαβουλεύσεων των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης με τους τοπικούς φορείς
    3. 28/01/2011 - Επιστολή της Υφυπουργού Παιδείας προς όλους τους Δημάρχους της χώρας
    4. 25/02/2011 - Αποστολή Ενημερωτικού Κειμένου προς ΜΜΕ
    5. 28/02/2011 - Ημερίδα στο Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ με τους Δημάρχους
    6. 28/02/2011 – Συνάντηση της Υφυπουργού Παιδείας με την ΟΛΜΕ

    Οι δημοτικοί σύμβουλοι της συμπολίτευσης που παραβρέθηκαν στο 2ο τοπικό συμβούλιο Στενής και πρότειναν να προωθηθεί η απομάκρινση του δημοτικού απ τη Στενή αλλά τη συγχώνευση Γυμνασίων στο χωριό μας δεν είχαν ενημερωθεί απ τον δήμαρχο ο οποίος γνώριζε τουλάχιστον απ την 28η Φεβρουαρίου για τη συγχώνευση των γυμνασίων στους Καθενούς;Αν δεν είχαν ενημερωθεί μεγάλο τους λάθος.Αν είχαν ενημερωθεί.....................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. mipos epidei to gumnasio kathenwn exei perisotera paidia opwte htan logiko ta ligotera tis stenhs na pane ekei? k mipos epidei einai poio konta stn palioura k stn agiothanasi apo tn stenh? skeftite to k afhste tis aerologies...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ...ΦΙΛΕ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΕΝΟΥΣ...ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΣΥΖΗΤΙΕΤΑΙ...ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το γυμνασιο παει στους Καθενους γιατι εχει πιο πολλα παιδια,αφου εκει πανε Καθενοι, Παλιουρας, Αγιος Αθανασιος, Πισσωνας, Πουρνος, Θεολογος, Μιστρος, Λουτσα, και Αμφιθεα.Και ειναι λογικο αφου ειναι το πιο κεντρικο χωριο να μεινει εκει το γυμνασιο,αφου ειναι στην μεση και εξυπηρετει και Μακρυκαπα και Στενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΧΩΡΙΟ?ΕΠΡΕΠΕ ΤΟΤΕ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΔΙΡΦΥΩΝ-ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΤΗ ΜΑΚΡΥΚΑΠΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ...ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΔΗΜΩΝ ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ-ΑΡΤΑΚΗΣ-ΧΑΛΚΙΔΑΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΑΡΤΑΚΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ Κ ΑΥΤΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το μονο χωριο που τα παιδια του δεν μεταφεροντε ειναι της Ανω Στενης και αυτους φυσικα καιει γιατι τα θελουν ολα μεσα στα ποδια τους.Οποτε μην μας πριζετε με τις συγκεντρωσεις των γονεων λεσ και κατι θα αλλαξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ti egine re pedia pigate simera stin parelasi?ola kala kai ola orea,emena kserete ti mou ekane entiposi oti to gumnasio tis stenis pou tosos ntoros ginete teleftea gia na parameinei edo,xathike mprosta sto gymnasio ton kathenon kai oso afora ton arithmo ton paidion alla kai tis organosis(timpana k.a)jambo eleos tha mas fane oi stragalades.gaidoyria garikste

    ΑπάντησηΔιαγραφή